Frequently Asked Questions

 

Hoe kan ik een Cardeaubox bij mij op kantoor krijgen?

Om een Cardeaubox bij jou op kantoor te krijgen kun je contact opnemen met ons sales team.

Willen meerdere collega’s gebruik maken van deze mooie service? Klik hier en vul het registratieformulier in. Wij sturen dan zo snel mogelijk een nieuwe Cardeaubox met unieke gebruikersgegevens naar je collega toe.

Welke kaarten zitten in de Cardeaubox?

In de Cardeaubox zit een ruime selectie van kaarten: Hema, RestaurantCadeau, Beauty & Parfum cadeau, De Nationale Kadobon, Nederlandse Sauna Cadeaubon, Karwei, de Bijenkorf en Intratuin.

Mocht je een andere selectie wensen, of grotere aantallen tegelijk willen bestellen, neem dan direct contact met ons op via info@cardeaubox.nl of telefonisch via 020-2299900

Hoe kan ik online een inlog opvragen?

Via ons sales team kun je een Cardeaubox opvragen, bij de levering van de box krijg je gelijk een account toegewezen.

Waar kan ik de Cardeaubox handleiding vinden?

De handleiding kun je hier downloaden.

Wat kost het om een Cardeaubox op kantoor te krijgen?

Er zijn geen kosten verbonden aan de box. Er moet alleen betaald worden voor het activeren van een cadeaukaart.

Hoe moet ik betalen voor het activeren van een kaart?

Het activeren van een cadeaukaart gaat direct via een account op Cardeaubox. De kaart kan dan direct gebruikt worden. 

Hoe lang zijn de kaarten uit de Cardeaubox geldig?

De kaarten uit de Cardeaubox zijn minimaal 1 jaar na activatie geldig.

De kaarten uit de Cardeaubox zijn op, hoe kan ik nieuwe kaarten bestellen?

Neem contact op met ons sales team om een nieuwe voorraad cadeaukaarten te ontvangen.

Mijn IP is geblokkeerd bij het inloggen, wat moet ik doen?

Indien het IP adres is geblokkeerd doordat je meerdere keren een foutief wachtwoord hebt ingevoerd kun je contact opnemen met onze klantenservice om deze blokkade te verwijderen.

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op

 

Klik hier voor de desktop versie